Coyote Linux floppy firewall development discontinued

Antigo fórum em português do Fórum Coyote http://www.coyotelinux.com.

Coyote Linux floppy firewall development discontinued

Mensagempor jjackson » Ter Ago 23, 2005 10:41 pm

I have decided to discontinue official releases of the Coyote Linux Floppy Firewall. My decision to do so has been a long time coming and was a hard one to make. I simply do not have the time nor desire to continue development of a floppy based solution. In fact, I don't even own a system that has a floppy drive nor have I used Coyote Linux for anything in several years.

I would like to thank all of you that have contributed to Coyote's development over the years. It would not have been near the success that it is if I had not had help from the many individuals willing to contribute their time and talents to help develop one of the most complete and user-friendly mini-distributions of Linux.

Anyone wishing to continue working on Coyote is welcome to do so, but will need to change the name of their distribution. In addition, I must remind the community that the Windows Wizard is not (and never has been) covered under the GNU public license and may not be redistributed in any modified form.

Finally, please do not email me asking me to keep the project open. I have given this decision a lot of thought and it is final.

I would also like to request that this forum be moved to another site. If anyone is interested in the contents of this forum, please give me an email address that I can send an SQL dump of the forum contents to. The SQL server used to run this forum is MySQL and the forum software itself is "Phorum".

Claudio, please translate this message. I will keep this forum open for a period of 1 week. After which time, I will be closing the forum.
jjackson
 

Re: Coyote Linux floppy firewall development discontinued

Mensagempor Claudio Roberto Cussuol » Qua Ago 24, 2005 9:23 am

Tradução Do Post do Joshua
==========================

Eu decidí descontinuar a fornecer releases oficiais do Coyote Linux baseadas em Floppy. Minha decisão para fazer isso vem sendo considerada à muito tempo como um passo dificil de ser tomado. Eu simplesmente não tenho mais tempo nem desejo de continuar desenvolvendo uma solução baseada em floppy. Na verdade, eu nem não tenho mais um computador com floppy nem tenho usado o Coyote Linux para nada à alguns anos.

Eu gostaria de agradecer a todos que contribuiram para o desenvolvimento do coyote ao longo dos anos. Eu não teria chegado nem perto do sucesso que tive se não fosse a ajuda de muitos indivíduos que desejaram contribuir com seu tempo e talento para ajudar a desenvolver uma das mais completas e amigáveis mini-distribuições do Linux.

Qualquer um que queira continuar trabalhando no coyote é bem-vindo a fazê-lo, mas será necessário mudar o nome da distribuição. Em adição, eu devo lembrar a comunidade que o Wizard for Windows não é (e nunca foi) coberto sob a "GNU public license" e não pode ser redistribuído em nenhuma forma modificada.

Finalmente, por favor, não me mande e-mails pedindo para manter o projeto aberto. Eu pensei muito antes de tomar esta decisão e ela é definitiva.

Eu gostaria de pedir que o forum seja movido para outro site. Se qualquer um estiver interessado no conteudo deste forum por favor mande me um e-mail com o endereco para onde eu posso mandar o banco de dados de seu conteudo. Eu manterei esse forum aberto pelo periodo de uma semana após a qual ele será fechado.
Claudio Roberto Cussuol
 


Voltar para Fórum Coyote pt-br

Quem está online

Usuários navegando neste fórum: Nenhum usuário registrado e 4 visitantes